CURS ONLINE GESTIUNEA SI ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT

Descriere curs

Curs online de specializare cu tematica Gestiunea si administrarea patrimoniului public și privat adresat funcționarilor publici și personalului contractual de conducere și de execuție din cadrul compartimentelor de specialitate din autorități și instituții publice, cu durata de 30 de ore, organizat în conformitate cu prevederile Codului Administrativ pentru promovarea în grad. Cursul propus va fi livrat de formatori cu experiență practică în domeniu și în susținerea de programe de formare profesională.

Ce vom acoperi în cursul nostru?

Domeniul administrativ
Domeniul public
Domeniul privat
Evaluarea bunurilor la intrarea și ieșirea din patrimoniu
Metodologia privind elaborarea devizului general pentru obiectivele de investiții și lucrări de intervenții
Programul anual al achizițiilor publice
Controlul financiar preventiv
Răspunderea legală pentru gestionarea patrimoniului instituțiilor publice

Certificări incluse
  • Certificat de absolvire + Supliment descriptiv sub antetul Onest Education
  • Fara costuri ascunse
    • Fara costuri suplimentare pentru eliberarea si expedierea certificatului. Pretul afisat este final.
    • Achita simplu
      • Cursul se poate achita cu cardul direct din factura emisa dupa inscriere, prin simpla apasare a unui buton.
      • BONUS GARANTAT
        • 10% discount din taxa de curs
        DISCOUNT
        • Pentru > 3 persoane din cadrul aceleiași instituții se acordă o reducere de 10% din taxa de curs

        CURS GESTIUNEA SI ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI
        Află mai multe despre: obligativitatea programelor de formare profesională, cheltuielile cu formarea profesională cât și drepturile salariatului așa cum sunt trecute în codul muncii, urmând acest link.

        Formular participare

        Descarcă toată grila de cursuri online

Beneficii curs

Participarea la acest program de perfecționare reprezintă o oportunitate pentru angajații din sectorul public care își doresc să se dezvolte pe plan personal și profesional
  • Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
  • 30 de ore formare
  • Certificat participare
  • Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
  • Kit-ul cursantului
  • Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri

Tematica curs

Domeniul administrativ
Domeniul public
Domeniul privat
Evaluarea bunurilor la intrarea și ieșirea din patrimoniu
Metodologia privind elaborarea devizului general pentru obiectivele de investiții și lucrări de intervenții
Programul anual al achizițiilor publice
Controlul financiar preventiv
Răspunderea legală pentru gestionarea patrimoniului instituțiilor publice

Informatii suplimentare curs

Programul de desfăşurare a cursurilor va fi comunicat individual persoanelor înscrise cu o săptămână înaintea începerii sesiunii de perfecţionare prin e-mail.

Taxa de curs si a serviciilor turistice (dacă este cazul) se achită în contul SC ONEST EDUCATION SRL, C.U.I. RO45282157,
Trezoreria Municipiului Bacău – RO21TREZ0615069XXX017483 / Banca Transilvania – RO05BTRLRONCRT0625748701, pe baza facturii primite de la organizatori.

Condiţiile contractuale sunt stipulate în oferta generală şi reprezintă obligaţia de a livra serviciile conform acesteia. Transmiterea fişei de înscriere şi confirmarea înregistrării ei de către organizatori reprezintă garanţia rezervării locului la curs. Pentru menţinerea locului rezervat este obligatorie efectuarea plăţii până la data începerii cursului pe baza facturilor primite de la organizatori. În cazul instituţiilor care nu pot efectua plăţi în termenul menţionat, conform legii, se acceptă plata ulterioară prestării serviciilor pe bază de contract individualizat.

Despre curs

  • Perioada curs

    02 - 05 DECEMBRIE 2025
  • Locație

    ONLINE
    (Vezi hotel)
  • Domeniu

    ADMINISTRATIE PUBLICA
Pret curs
675 Ron 750 Ron

Lectori curs

  • Daniela Elena POPA
    Formator autorizat pentru sustinerea cursului, membru expert contabil în cadrul Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania cu experiență practică în mediul public și privat de peste 20 de ani.

Detalii curs

  • Program curs

    Luni, Marti, Miercuri și joi: 17.30 - 20.00

Diploma curs

Ai nevoie de informații suplimentare?

Suna-ne la numărul de telefon de mai jos, sau trimite-ne un mesaj!

+40 745 774 597

Descarcă oferta Onest Education

Organizam programe de formare profesionala care se finalizeaza cu certificari acreditate de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților a Județului Bacău, certificate emise sub antetul Ministerului Muncii și Educației și cursuri de perfectionare pentru functionari publici la care se emit certificate de absolvire sub antetul companiei noastre.

Vezi cursuri

Cursuri Litoral 2025

DESCARCĂ

Cursuri Online

DESCARCĂ

Cursuri Munte Delta & Balneo

DESCARCĂ

Completează Formularul de Participare

ÎNSCRIERE CURS

E foarte simplu sa te înscrii la cursurile Onest Education

  • Selecteaza cursul

    Alege din multitudinea de cursuri acreditate adresate sectorului public si privat.

  • Completeaza formularul

    Completeaza formularul si noi te vom suna negresit.

  • Platesti usor

    Pe baza facturii primite pe email poti plati cursul simplu intr-unul din conturile noastre

  • Fii prezent la curs

    Participa la cursul cu prezenta fizica sau la cel on-line, mai simplu nu se poate!

Discuta cu un consultant
0745 774 597

Autorizări și certificări Onest Education

Vezi certificările noastre

Onest Education este furnizor acreditat de formare profesională înregistrat în Registrul Național al Furnizorilor.

Vrei mai multe detalii?

Contactează-ne și iți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!

    5% Extra Reducere

    Abonează-te la newsletter-ul nostru si primești automat un cod de reducere la cursurile nostre online!