CURS LEADERSHIP INCLUZIV IN ADMINISTRATIA PUBLICA

Descriere curs

Curs de specializare cu tematica Leadership incluziv in administratia publica adresat funcționarilor publici și personalului contractual de conducere și de execuție din cadrul autorităților și instituțiilor publice, cu durata de 30 de ore, organizat în conformitate cu prevederile Codului Administrativ pentru promovarea în grad. Cursul propus va fi livrat de formatori cu experiență practică în domeniu și în susținerea de programe de formare profesională.

Tematica

Noțiunea de leadership,stiluri de conducere și identificarea stilului propriu de conducere
Modalități de evaluare si acordarea de feedback
Conectarea cu echipa
Rezolvarea participativă a problemelor și gestionarea conflictelor;
Managementul timpului și abordări pentru o eficiență personală sporită;
Dezvoltarea abilităților de management

BONUS GARANTAT
  • 10% reducere, din taxa de curs, pentru persoanele care au mai participat la cursurile noastre – nu se cumuleaza cu alte reduceri
DISCOUNT
  • Pentru > 3 persoane din cadrul aceleiași instituții se acordă o reducere de 10% din taxa de curs

CURS LEADERSHIP INCLUZIV IN ADMINISTRATIA PUBLICA

Află mai multe despre: obligativitatea programelor de formare profesională, cheltuielile cu formarea profesională cât și drepturile salariatului așa cum sunt trecute în codul muncii, urmând acest link.

Formular participare

Descarcă toată grila de cursuri cu cazare

Beneficii curs

Participarea la acest program de perfecționare reprezintă o oportunitate pentru angajații din sectorul public care își doresc să se dezvolte pe plan personal și profesional
  • Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
  • 30 de ore formare
  • Certificat participare
  • Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
  • Kit-ul cursantului
  • Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri

Tematica curs

Noțiunea de leadership,stiluri de conducere și identificarea stilului propriu de conducere
Modalități de evaluare si acordarea de feedback
Conectarea cu echipa
Rezolvarea participativă a problemelor și gestionarea conflictelor;
Managementul timpului și abordări pentru o eficiență personală sporită;
Dezvoltarea abilităților de management

Competente curs

Identifică rolului liderului într-o echipă și identificarea stilului personal de conducere;
Aplicarea metodelor adecvate pentru motivarea și gestionarea echipelor;
Capacitatea de gestionare a conflictelor;
Utilizarea stilului de leadership adecvat pentru obținerea de performanțe în instituțiile publice.

Informatii suplimentare curs

Programul de desfăşurare a cursurilor va fi comunicat individual persoanelor înscrise cu o săptămână înaintea începerii sesiunii de perfecţionare prin e-mail.
Cursurile se vor derula zilnic, cu excepţia primei zile cand se face cazarea şi a ultimei zile când se eliberează camerele.

Taxa de curs se achită în contul SC ONEST EDUCATION SRL, C.U.I. 45282157,
Trezoreria Municipiului Bacău – RO21TREZ0615069XXX017483 / Banca Transilvania – RO05BTRLRONCRT0625748701, pe baza facturii primite de la organizatori.
Tariful pentru serviciile turistice (dacă este cazul) – se achita în contul partenerului S.C. ONEST TOUR S.R.L, C.U.I. 45918123, Trezoreria Municipiului Bacău – RO90TREZ0615069XXX017599 / Banca Transilvania – RO91BTRLRONCRT0644010701, pe baza facturii primite de la organizatori.

Condiţiile contractuale sunt stipulate în oferta generală şi reprezintă obligaţia de a livra serviciile conform acesteia. Transmiterea fişei de înscriere şi confirmarea înregistrării ei de către organizatori reprezintă garanţia alocării camerei de hotel şi a rezervării locului în sala de curs. Pentru menţinerea locului rezervat este obligatorie efectuarea plăţii în termen de maxim 14 zile până la data începerii cursului pe baza facturilor proforme primite de la organizatori. În cazul instituţiilor care nu pot efectua plăţi în termenul menţionat, conform legii, se acceptă plata ulterioară prestării serviciilor pe bază de contract individualizat.

Despre curs

  • Domeniu

    ADMINISTRATIE PUBLICA
Pret curs
990 Ron

Lectori curs

  • Lector ONEST EDUCATION
    Formator autorizat pentru sustinerea cursului, cu experiență practică.

Detalii curs

  • Program curs

    Deschidere curs - orele 19.00

Diploma curs

Ai nevoie de informații suplimentare?

Suna-ne la numărul de telefon de mai jos, sau trimite-ne un mesaj!

+40 745 774 597

Descarcă oferta Onest Education

Organizam programe de formare profesionala care se finalizeaza cu certificari acreditate de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților a Județului Bacău, certificate emise sub antetul Ministerului Muncii și Educației și cursuri de perfectionare pentru functionari publici la care se emit certificate de absolvire sub antetul companiei noastre.

Vezi cursuri

Cursuri Litoral 2025

DESCARCĂ

Cursuri Online

DESCARCĂ

Cursuri Munte Delta & Balneo

DESCARCĂ

Completează Formularul de Participare

ÎNSCRIERE CURS

E foarte simplu sa te înscrii la cursurile Onest Education

  • Selecteaza cursul

    Alege din multitudinea de cursuri acreditate adresate sectorului public si privat.

  • Completeaza formularul

    Completeaza formularul si noi te vom suna negresit.

  • Platesti usor

    Pe baza facturii primite pe email poti plati cursul simplu intr-unul din conturile noastre

  • Fii prezent la curs

    Participa la cursul cu prezenta fizica sau la cel on-line, mai simplu nu se poate!

Discuta cu un consultant
0745 774 597

Autorizări și certificări Onest Education

Vezi certificările noastre

Onest Education este furnizor acreditat de formare profesională înregistrat în Registrul Național al Furnizorilor.

Vrei mai multe detalii?

Contactează-ne și iți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!

    5% Extra Reducere

    Abonează-te la newsletter-ul nostru si primești automat un cod de reducere la cursurile nostre online!